villakamimicasamawar

Monday, May 9, 2011

:: Bintang Hatiku Buat Follower Tersayang ::

Heheheee...sebenarnya saje jew post pasal puding ni, bukannya nk bg resepi sbb resepinya dah kasi dulu...yg ini bentuk jew laen bendanya sama saja nk bg MUMMYdah jeleszz...hahahaa...jgn marah MUMMYdah nanti kene jual (^_^)


Ini puding yg aku dah potong...nak kasi Ita...sajew nk membakor ko mummyDah...


Ko tengok tu...Ita dah nak memulakan langkah-langkah untuk makan...cedappp =) tapi...aku rasa ko tak herannya MUMMYdah pasal ko pun dah reti nk wat puding ni cume ko tak der acuan cam gini jew...rasa still sama kan...apa-apa pun aku sayang ko MUMMYdah pasal ko lah yg paling byk support aku dlm dunia belog ni...sebab ko jugaklah aku rajin update belogku yg cumell & cute nihh...hehehe...


tQ jugak wat sume follower yg disayangi...kerana ko org aku jd giler berbelog sedangkn sblm ni nk update sebulan sekali pun payahhh...byk sngt vitamin M. Dulu duk giler menanam kt fb...skrg ni dah kureng sikit...i luv my belog very muchhh...

2 comments:

  1. wahhh cun la gn acuan nih aku dh 2 kali buat puding nih mmg mabeles hehehe...tp x ler secun yg ko buat nora tq nora bg aku resepi yg superb :)

    ReplyDelete
  2. welkem my frenz...mezti arr aku wt lg cun pd ko sbb aku sifu ko...hehehe...x per byk kali try nnti jadik arr cun cam aku wat tu...
    hepi cooking (^_^)

    ReplyDelete