Tuesday, April 5, 2011

Resepi Baru...terbaekk dr ladang...

Hari ni cikNor nak perkenalkan satu resepi baru...resepi ni sesuai masa perkhemahan,terutamanya perkhemahan pengakap la...hehehe...

MEMPERSEMBAHAKAN....TELUR BAKAR.... (^_^)
Hebatkan...telur pun boleh dibakar...hehehee
Walaupun dah dibakar secara tak sengaja isi dalamnya tetap gak sama, rasa pun masih sama lg...
Sebenarnya ada kisahnya disebalik kejadian tersebut...adik kesayangan cikNor bg taw nak rebus telur,so macam biasalah isi telur,isi air dlm periuk pastu masak. Tapi die terlupa telur yg rebus tu kt atas dapur hehehee...sampai kering air...maka telur tu pun bertukar drp telur rebus kepada telur bakar...transformm...hehehehe...

3 comments:

  1. adik yg mne tu?acik eh..?khusyuk sgt tgok AF la tu..heheh

    ReplyDelete
  2. heheh...taw tak per,adik yg tu lah.tapi msa tu blm ada AF lg.hurmm...musykil jugak nape yea die trlupe =)

    ReplyDelete