Friday, April 22, 2011

All About Scouts Jamboree Camping Part 4

Kitaorg masak-masak lepas hari hujan...resepi roti kepal. cikNor yg kasi nama tu sebab roti tu tak nak melekat jd lepas celup telur, golek-golekkan dlm serbuk roti cikNor kepalkan ler takut terburai...hehehee...tengok tu betapa ramainya pembantu chef (^_^)Ta daaa...inilah die roti kepal tu...macam nugget lak. Walaupun rupenya tak comey tapi rasanya meletopp...cicah ngan mayonis...yummyy...
cikNor tengah masak menu rasmi time camping...sardin ler apa lagi. Sebenarnya sardin ni yg lebih wat roti kepal supaya tak membazir cikNor masaklah pulak sardin ni untuk wat sandwich masa supper nanti.

Alatan memasak pun sempoi jew...sudip tak der so guna jew la mana yg ada...dalam hutan kene survivor la sikit beb!
Inilah hasil air tangan QM kite...kalau dah lapar, sardin cam gini pun sodapp...
Sardin ni kitaorg nk wat sandwich untuk supper, balik dari Malam Kebudayaan budak-budak tu sume masuk khemah terus tidur tak lalu dah nk makan lastly, sardin ni dibuat sandwich utk sarapan pulak...hehehee...

3 comments:

  1. errmm ko x nak kasik resepi sardin ker nora sesuai untuk aku yg kurang rajin nih hehe bukan pemalas tau huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hehehe...baekk midah,ko tunggu pasni aku uplod resepi sardin hutan ni...cuber taw =D

    ReplyDelete