villakamimicasamawar

Wednesday, February 2, 2011

Jom ke sekolah

Sudah masuk minggu ke-5 sekolah. Wahhh, keje dah mula dtg bertimpa-timpa! Firstly,aku kene siapkn buku-buku NILAM untuk diagihkn kpd murid-murid tahun 2 hingga tahun 6. Murid tahun 1,bln Jun bru start program NILAM so KIV dululah diaorg punye. Bukannye apa aku kene dulukn duit sendiri utk cetak buku2 ni...huhuuu (Berkorban apa saja...harta ataupun nyawa...itulah CIKGU).
Thn ni aku dpt harga murah sikit dr thn2 sblm ni...last year utk buku ni saja aku kene dulukn RM1600.00 utk cetak buku NILAM. Thn ni aku belanja just RM700.00...suke sngt sbb murah...hehehee (Thank you to Bestrade kat Bandar Pusat - lps ni aku jd pelanggan ttap cetak buku NILAM kt situ pulak ler).
Sebagai Guru Media yg bertanggungjawab (ewahh, sape lg nk puji klu bkn diri sendiri! hehehee...) aku dah mula edarkn jadual kosong utk sume guru BM dan guru BI untuk catatkn kelas masing2 dlm jadual tu supaya dlm bln Februari ni program NILAM dah boleh dijalankn.
Ari Jumaat/11 Februari Majlis Pelantikan Pengawas Sekolah dan Pengawas Pusat Sumber Sekolah. Hurmmm...tapi aku xder la ari tu...aku kene g temuduga kat Sek Men Sri Tualang Temerloh. Haduiii...kene study sikit ni, nnti xtaw lak nk jwb bile kene soal...NKRA, KSSR, PIPP, KPI, pedagogi, bla...bla...bla...moga aku suksess. Alamak, gambar parport xder ar...kene g photoshot dlu ni =)
Wlupun aku xder kt sek ari tu, jgn bimbang en. Azrul, I otw siapkn brosur...surat lantikan pun I dah siapkn...so don't worry, everything is settle.

No comments:

Post a Comment